
متن گفتگوها و تفاهم های یکی از نیروهای دولتی با امام خمینی(ره) 30/1/1343
راجع به تفاهمهايى كه در قم بعمل آمده خاطر مبارك را مستحضر مىدارد:
اينجانب در ساعت پنج بعد از ظهر روز سىام فروردين چهل و سه وارد قم شدم و در حدود ساعت شش و نيم بود كه توانستم با آيتاللّه آقاى خمينى ملاقات نمايم. شرح ملاقات به قرار زير است.
اينجانب صحبت را بعنوان نگرانى از منافق بودن اشخاص شروع نمودم و منباب مثال سرگذشت دكتر بقائى را با حزب دموكرات و مرحوم قوامالسلطنه و اعلان جرمهاى عليه آن مرحوم را شرح دادم و سپس روابط او را با جبهه ملى و دكتر...